5 beste slimme camera-drones – 2021 beoordelingen

Holy Stone Hs720E Review

Een van de beste slimme camera-drones die we ten zeerste aanbevelen, is de Holy Stone HS720E. Deze drone is gemaakt door Holy Stone, die bekend staat om het vervaardigen van hoogwaardige drones zoals Holy Stone HS510 en meer recent, Holy Stone HS175. De Holy Stone HS720E is het vlaggenschip van het merk en heeft een superieure vliegtijd van maximaal 23 minuten.

Bovendien kan deze cameradrone tot 1.000 meter worden gevlogen. Als je een beginner bent en nog nooit met een drone hebt gevlogen. Je zult verrast zijn hoe stevig en stoer de Holy Stone HS720E drone is. Deze opvouwbare quadcopter is gemaakt van duurzaam ABS-plastic dat dik genoeg is om zichzelf te beschermen tegen crashes en krassen. Ten slotte kunt u met deze drone 4K UHD-foto’s maken en 2,7K HD-video opnemen. Hoe zit het met dat voor de beste slimme camera-drone in het algemeen?

Specificaties:

• Vliegtijd: 23 minuten
  • Vliegbereik: 1.000 meter
  • Lichaamsafmetingen: 13,3 x 9,5 x 2,3 inch
  • Cameraresolutie: 4K UHD
  • Videoresolutie: 2,7K HD @ 30 FPS
  • Intelligente vluchtmodi: Ja
  • GPS-modus: Ja
  • Obstakel vermijden: Nee

Verpakkingsinhoud

• 1 x Heilige Steen HS720E Drone
  • 1 x afstandsbediening
  • 2 x batterijen
  • 4 x extra propellers
  • 1 x USB-oplaadkabel
  • 1 x oplaadhub
  • 1 x schroevendraaier
  • 1 x Handleiding

Dji Mavic Mini-Recensie

De DJI Mavic Mini (niet te verwarren met de DJI Mini 2) is zowat de meest compacte, draagbare en kleinste drone die je ooit zult zien. Het is uitgerust met enkele van de meest geavanceerde vluchtfuncties, zoals intelligente vluchtmodi, waaronder Helix-modus, Rocket-modus en Gesture-modus. Deze kleine vogel zit boordevol met een verrukkelijke 30 minuten vliegtijd en een maximale afstandsbedieningsafstand van maximaal 2,5 mijl.

Het is duidelijk dat de DJI Mavic Mini-drone elke andere slimme camera-drone in zijn categorie verslaat en zichzelf presenteert als de beste drone voor beginners. Maar als je een slimme camera-drone wilt die je overal ter wereld mee naartoe kunt nemen. De DJI Mavic Mini weegt minder dan 0,55 lbs en voldoet aan de meeste drone-wetten. Dat maakt deze slimme camera-drone de meest populaire keuze voor beginners.

Specificaties:

• Vliegtijd: 30 minuten
  • Vliegbereik: 2,5 mijl
  • Lichaamsafmetingen: 5,5 × 3,2 × 2,2 inch
  • Cameraresolutie: 4K UHD
  • Videoresolutie: 2,7K HD @ 30 FPS
  • Intelligente vluchtmodi: Ja
  • GPS-modus: Ja
  • Obstakel vermijden: Nee

Verpakkingsinhoud

• 1 x DJI Mavic Mini
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x batterij
  • 4 x propellers
  • 1 x gimbalbeschermer
  • 1 x schroevendraaier
  • 6 x schroeven
  • 1 x verlichtingskabel
  • 3 x kabels
  • Handleiding

Aovo Wolvy Pro Drone Review

Introductie van de meest stijlvolle slimme camera-drone voor beginners, de Aovo Wolvy Pro-drone. Deze opvouwbare slimme camera-drone is uitgerust met enkele van de beste vliegprestaties en bedieningselementen voor beginners. In feite biedt een enkele batterij tot 30 minuten vliegtijd. Hiermee staat de Aovo Wolvy Pro drone qua vliegtijd op één lijn met de DJI Mavic Mini. De Aovo Wolvy Pro-drone heeft ook een maximale afstandsbedieningsafstand van maximaal 1.000 meter, wat hem competitief maakt als de Holy Stone HS720E-drone.

Als het gaat om het vliegen met een drone, beschikt de Aovo Wolvy Pro over ingebouwde intelligente vluchtmodi voor autonome vluchten. Kies uit meerdere opties zoals: Follow Me-modus, Orbit-modus, Gebaar-modus, TapFly-modus en Waypoint-modus aanpassen. Wat de prestaties betreft, zit de Aovo Wolvy Pro boordevol krachtige voortstuwingskracht waarmee de drone een hoge vliegsnelheid kan bereiken – waardoor het een solide slimme camera-drone is voor buitenvliegen.

Specificaties:

• Vliegtijd: 30 minuten
  • Vliegbereik: 1.000 meter
  • Lichaamsafmetingen: 4,5 x 6,9 x 3,1 inch
  • Cameraresolutie: 4K UHD
  • Videoresolutie: 1080 HD @ 30 FPS
  • Intelligente vluchtmodi: Ja
  • GPS-modus: Ja
  • Obstakel vermijden: Nee

Verpakkingsinhoud

• 1 x Aovo Wolvy Pro-drone
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x draagtas
  • 1 x zender
  • 1 x Gebruikershandleiding
  • 1 x USB-kabel
  • 1 x schroevendraaier
  • 4 x extra propellerbladen

Deerc D15 Drone Review

De DEERC D15-drone is een gloednieuwe slimme camera-drone met een ontwerp met vaste vleugels. Deze camera-drone heeft het voordeel dat hij het meest windbestendig is dankzij het omvangrijke en uitzonderlijk duurzame carrosserieframe. Elke motorarm is uitgerust met borstelloze motoren die een hoog toerental per minuut (RPM) leveren voor de beste vliegprestaties. Als je op zoek bent naar een slimme camera-drone die gemakkelijk te vliegen is en boordevol geweldige functies zit, dan is de DEERC D15-drone een goede keuze.

Bovendien wordt hij geleverd met een vliegaccu die tot 22 minuten vliegtijd biedt. Bovendien kan deze drone tot wel 1000 meter ver vliegen. Dat maakt het een zeer sterke kandidaat voor de Holy Stone HS720E-drone. Als je een goede camerakwaliteit wilt, kan de DEERC D15-drone 4K UHD-foto’s maken en 1080P HD-videoresolutie produceren. Iedereen die op zoek is naar een drone met vaste vleugels, zal absoluut dol zijn op de DEERC D15 quadcopter.

Specificaties:

• Vliegtijd: 22 minuten
  • Vliegbereik: 1.000 meter
  • Lichaamsafmetingen: 15 x 15 x 5 inch
  • Cameraresolutie: 4K UHD
  • Videoresolutie: 1080 HD @ 30 FPS
  • Intelligente vluchtmodi: Ja
  • GPS-modus: Ja
  • Obstakel vermijden: Nee

Verpakkingsinhoud

• 1 x DEERC D15-drone
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x drone-batterij
  • 1 x batterijladerkabel
  • 4 x extra propellers
  • 4 x extra doppen
  • 1 x Gebruikershandleiding

Eachine Ex4 Beoordeling

Een andere slimme camera-drone die we ten zeerste aanbevelen voor beginners, is de Eachine EX4-drone. Op het eerste gezicht lijkt deze cameradrone een kloon van de populaire Mavic Air quadcopter. Beginners zullen echter dol zijn op de Eachine EX4-drone omdat deze een geweldige vliegtijd en bereik heeft. In feite biedt een enkele batterij tot 25 minuten vliegtijd. Bovendien kan deze opvouwbare cameradrone tot 1.200 meter ver gaan en is daarmee een zeer populaire quadcopter voor beginners voor een instapprijs.

Als deze vluchttijden en -bereiken niet genoeg voor je zijn, dan zul je ook blij zijn met het feit dat de Eachine EX4-drone boordevol slimme functies zit. U kunt deze drone bijvoorbeeld opdracht geven om overal te volgen. Als je 360-graden video’s wilt maken, selecteer je gewoon Orbit Mode en laat je de drone zijn werk doen. Bovendien heeft deze drone ingebouwde veiligheidsfuncties die een soepele en eenvoudige vliegervaring mogelijk maken. Over camera-drones gesproken, de Eachine EX4-drone kan foto’s met 4K HD-resolutie maken en video’s opnemen in 1080P HD-resolutie. Een geweldige instapmodel slimme camera drone.

Specificaties:

• Vliegtijd: 25 minuten
  • Vliegbereik: 1200 meter
  • Lichaamsafmetingen: 6,9 x 3,5 x 2,2 inch
  • Cameraresolutie: 4K UHD
  • Videoresolutie: 1080 HD @ 30 FPS
  • Intelligente vluchtmodi: Ja
  • GPS-modus: Ja
  • Obstakel vermijden: Nee

Verpakkingsinhoud

• 1 x Eachine EX4 Drone
  • 1 x afstandsbediening
  • 1 x drone-batterij
  • 2 x extra propellers
  • 1 x batterijlader
  • 1 x batterij oplaadkabel
  • 1 x telefoonhouder
  • 1 x beschermhoes
  • 2 x sleutels
  • 1 x Gebruikershandleiding

terug naar menu

Conclusie van de top 5 beste slimme camera-drones

Top Beste Slimme Camera-Drones

We hopen dat je onze top 5 beste gids voor slimme camera-drones nuttig en informatief vond. Als je vragen hebt over deze beste slimme camera-drones voor beginners, laat het ons dan weten in het commentaargedeelte hieronder. Er zijn zoveel drones om uit te kiezen en de opties zijn eindeloos. Om te beginnen raad ik aan onze populaire kopersgidsen te raadplegen:

En als je nog nooit een drone hebt gekocht. Dan vindt u onze gids over hoe u een drone kunt kopen, handig om uw eerste quadcopter te krijgen. Voordat u dit doet, moet u eerst onze informatieve gids over drone-tips lezen, zodat u een betere piloot op afstand kunt worden. Nogmaals, laat ons weten wat je vindt van deze beste slimme camera-drones voor beginners.

Veel vliegplezier en vlieg slim!

Wat vind jij hiervan?